Merhaba, Ziyaretçi
Kullanıcı Adı Şifre: Beni hatırla
Reklam

Köpeğim Safkan Özelliklerini Taşıyor mu ?
(1 inceleyen) (1) Ziyaretçi
Alman Kurdu Genel Konular bölümümüze hoş geldiniz. Bu bölümde bakım, beslenme, sağlık ve eğitim ile ilgili konular dışındaki konularda sorular sorabilir, profesyonel üyelerimizden yardım alabilirsiniz.

Lütfen Dikkat ! :Yeni konu açmadan önce, lütfen daha önce açılan konuları inceleyiniz, arama yapınız, eğer sorunuzun cevabını bulamazsanız yeni konu açınız.

BAŞLIKLARDA "LÜTFEN YARDIM" , "ACİL" , "YARDIM EDİN" .... vb. KULLANMAK YASAKTIR. BU ŞEKİLDEKİ KONULAR SİLİNECEKTİR !

LÜTFEN YENİ KONU AÇMADAN ÖNCE FORUMDA ARAMA YAPINIZ !

BAŞLIK: Köpeğim Safkan Özelliklerini Taşıyor mu ?

Köpeğim Safkan Özelliklerini Taşıyor mu ? 18 Şub 2011 22:12 #67

  • iskaya69
  • ( Kullanıcı )
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Kıdemli Üye
  • Gönderiler: 20
  • 
merhaba arkadaşlar . köpeğim 80 günlük, safkan özelliklerini taşıyıp taşımadığını öğrenmek istiyorum. anne babası secereli değil, anne babasını görmedim alman kurdu olduğunu söylediler. çevremde alman kurudundan anlıyan kimse yok bu işin ehli olan sizlerden değerli yorumlarınızı bekliyorum . tşk ederim.



Bu resim ziyaretçiler için gizlidir. Görmek için lütfen giriş yapın ya da kayıt olun.

Bu resim ziyaretçiler için gizlidir. Görmek için lütfen giriş yapın ya da kayıt olun.

Bu resim ziyaretçiler için gizlidir. Görmek için lütfen giriş yapın ya da kayıt olun.

Bu resim ziyaretçiler için gizlidir. Görmek için lütfen giriş yapın ya da kayıt olun.

Son Düzenleme: 19 Şub 2011 01:39 Üye: admin. Sebep: Konu başlığı ve resimler düzenlendi.

Cvp: slm köpeğim safkan özelliklerini taşıyor mu 18 Şub 2011 23:01 #68

  • iskaya69
  • ( Kullanıcı )
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Kıdemli Üye
  • Gönderiler: 20
bu işden anlayan, yorum yapabilcek olan yok mu

Cvp: slm köpeğim safkan özelliklerini taşıyor mu 19 Şub 2011 01:47 #69

  • admin
  • ( Yönetici )
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Forum Yöneticisi
  • AlmanKurtlari.com
  • Gönderiler: 389
iskaya69 yazmış:
bu işden anlayan, yorum yapabilcek olan yok mu


Tabiki vardır, ama biraz sabırlı olmak da iyidir.

Resimlere baktığımızda yavrunuzun %99 saf alman kurdu olduğunu söyleyebiliriz. Ancak tabiki soy ağacında ufak bir kırmalık olma ihtimali her zaman olabilir (%1) çünkü şeceremiz yok. Ancak bu, resimlere baktığımızda gördüğümüz yavrunun alman kurdu olduğu gerçeğini değiştirmez. Daha kesin sonuç, gelişimini tamamladığında alınabilecektir. Ayrıca daha bilgili ve tecrübeli üyelerimiz de size bilgi vereceklerdir. Çok yakında da, alman kurdu ırk standartlarını sitemizin Ansiklopedi bölümüne ekleyeceğiz.

Yavrunuz büyüdüğünde gerçekten çok güzel bir alman kurdu olacak. Sağlıkla ve mutlulukla büyüsün...

Dostunuzun resimlerini www.almankurtlari.com/sizinkiler/alman-kurdu-fotograflari/ (SİZİNKİLER) bölümüne de ekleyebilirsiniz.

Saygılar
TAVSİYE EDİYORUM : SEMPATİ VETERİNER KLİNİĞİ
Son Düzenleme: 19 Şub 2011 01:47 Üye: admin.
Şu kullanıcılar Teşekkür etti: iskaya69

Cvp: slm köpeğim safkan özelliklerini taşıyor mu 06 Mar 2011 13:55 #87

  • XenasAngelo
  • ( Kullanıcı )
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Kıdemli Üye
  • ONU UNUTTUM DEMEK BİLE HATIRLAMAKTIR
  • Gönderiler: 21
safkan alman kurdu gibi gözüküyor ama daha net karar verilebilmesi için 1 ay kadar bir sürenin geçmesi yeterli olur.
Şu kullanıcılar Teşekkür etti: iskaya69

Cvp: slm köpeğim safkan özelliklerini taşıyor mu 10 Mar 2011 14:03 #94

  • iskaya69
  • ( Kullanıcı )
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Kıdemli Üye
  • Gönderiler: 20
tşk ederim . bir ay sonra tekrar bi fotoğraflarını yayınlarım

Cvp: slm köpeğim safkan özelliklerini taşıyor mu 10 Mar 2011 21:29 #95

  • Deagles48
  • ( Kullanıcı )
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Aktif Üye
  • Gönderiler: 10
Hazır konu açılmışken bende sorayım biz oğlumuzun safkan oldugunu düşünüyoruz henüz 2 aylık ama 1 2 kişi bu kırma diyor melez diyor yok kulakları dik değil felan filan kafam karışıyor bu konu hakkında en iyi bilgiyi sizden alırım birde sizin yorumlarınızı dinliyim bu arada fotoğraflarda oğlum çok zayıf görünüyor sizce bu norma mi

Bu resim ziyaretçiler için gizlidir. Görmek için lütfen giriş yapın ya da kayıt olun.

Bu resim ziyaretçiler için gizlidir. Görmek için lütfen giriş yapın ya da kayıt olun.

Bu resim ziyaretçiler için gizlidir. Görmek için lütfen giriş yapın ya da kayıt olun.

Bu resim ziyaretçiler için gizlidir. Görmek için lütfen giriş yapın ya da kayıt olun.
Son Düzenleme: 17 Mar 2011 12:57 Üye: Deagles48.
Sayfa oluşturulma süresi: 0.22 saniye
Sempati Veteriner Kliniği